Obchodní podmínky pro firemní zákazníky
Rezervace
Na základě písemné poptávky klienta na daný termín udělá hotel rezervaci s opcí a vystaví nabídku. Žádáme klienta, aby písemnou formou potvrdil tuto nabídku včetně veškerých podmínek, tedy i uvedené ceny, platebních a storno podmínek. Na základě potvrzené cenové nabídky vystaví hotel zálohovou fakturu na 40 % z ceny ubytování. Po marném uplynutí opce či nezaplacení vystavené zálohové faktury příslušnou rezervaci hotel zruší.
Storno podmínky
více než 31 dní před příjezdem. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 0 % z ceny ubytování
30–21 den před příjezdem. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 25 % z ceny ubytování
20–14 dnů před příjezdem. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 50 % z ceny ubytování
13–03 dny před příjezdem. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 75 % z ceny ubytování
02–00 dnů před příjezdem. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 100 % z ceny ubytování
Platební podmínky
Podmínky úhrady rezervací vycházejí z konkrétních podmínek rezervace a jsou vždy součástí potvrzení rezervace.
Pokud smluvně mezi hotelem U Kata a klientem nejsou dohodnuty jiné podmínky, platí tyto standardní podmínky:
1) Záloha ………………………………………………………………………………. 40 % z ceny ubytování do 14ti dnů od potvrzení rezervace
2) Doplatek ………………………………………………………….. po uskutečnění akce bude vystavena faktura se splatností 14ti dnů
Služby jsou považovány za zaplacené teprve tehdy, kdy je relevantní částka připsána na příslušné bankovní konto
níže uvedené bankovní konto nebo je hotovostní úhrada provedena v recepci hotelu.
V případě prodlení úhrady faktury bankovním převodem
po termínu splatnosti, je hotel U Kata oprávněn
účtovat poplatek z prodlení ve výši 0,05 % dlužné částky
za každý den prodlení až do zaplacení.
Reklamace
Veškeré reklamace nedostatečně poskytnutých služeb musí klient reklamovat v recepci hotelu U Kata, a to osobně nebo prostřednictvím cestovní kanceláře, která pro něj rezervaci zajišťovala. Reklamace musí být podána nejpozději do 7 dnů od odjezdu klienta. Stížnosti a reklamace budou vyřizovány v souladu s platným obchodním zákoníkem ČR. Hotel U Kata nenese odpovědnost za škody a ztráty způsobené vyšší mocí – např. stávky, výpadky el. proudu, dopravní kolize, povodně, požáry, zemětřesení a další okolnosti přírodního a společenského charakteru.
Storno podmínky individuálního pobytu – přímé rezervace
Rezervace ubytování s nevratnou cenou – zvýhodněná cena, bez nároku na vrácení uhrazené částky
Rezervace ubytování s možností storna – rezervaci lze bezplatně stornovat více než tři dny před příjezdem, v případě storna méně než tři dny před příjezdem, bude účtována plná cena za první noc pobytu
Rezervace pobytových balíčků:
více než 31 dní před příjezdem. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 0 % z ceny balíčku
30–14 den před příjezdem. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 50 % z ceny balíčku
13–03 dny před příjezdem. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 75 % z ceny balíčku
02–00 dnů před příjezdem. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 100 % z ceny balíčku
Dárkové poukazy – za zaslané dárkové poukazy nelze vracet peníze